Poszukiwania wyposażenia pracowni przyrodniczej w szkole

Poszukiwania wyposażenia pracowni przyrodniczej w szkole

Niedawno zostałam zatrudniona w nowej szkole. Jestem nauczycielką przyrody i jeszcze w wakacje nie mogłam doczekać się, aż będę mogła przekazywać dzieciom wiedzę z tego przedmiotu. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że w tej szkole pracownia przyrodnicza praktycznie w ogóle nie jest wyposażona w pomoce naukowe. Musiałam porozmawiać z panią dyrektor. Na szczęście okazało się, że odpowiednie wyposażenie można kupić i to od razu. Z tym, że musiałam dać listę potrzebnych rzeczy.

Kupiłam wyposażenie nowoczesnej pracowni przyrodniczej

nowoczesna pracownia przyrodnicza w szkole - wyposażenieZależało mi na tym, aby była to nowoczesna pracownia przyrodnicza w szkole – wyposażenie powinno być więc solidne i wystarczyć na kilka najbliższych lat. Chciałam, aby przynajmniej część z rzeczy, które zakupi szkoła służyły do interaktywnej nauki, która spotka się z zainteresowaniem moich uczniów. Potrzebowałam najwyższej jakości materiałów edukacyjnych i pomocy dydaktycznych. Jednocześnie wiedziałam, że wyposażenie powinno być stosunkowo tanie, ponieważ szkoły nie stać na drogie produkty. Zapisałam więc na liście potrzebnych rzeczy takie rzeczy jak szkielety anatomiczne, lornetki, kompasy, lupy i zestawy map. Na wyposażeniu pracowni przyrodniczej nie mogło również zabraknąć plan tematycznych do zawieszenia na ścianie. Wiedziałam, że moim uczniom spodobają się zestawy do eksperymentów. Poprosiłam więc panią dyrektor o zakupienie zestawu do badania przewodników i izolatorów w obwodzie elektrycznym czy magnetyzmu i elektrostatyki. Przyroda to przedmiot, który obejmuje bardzo wiele zagadnień, dlatego wyposażenie sali miało być różnorodne, tak aby znajdowało się w nim coś, z każdej dziedziny tej niezwykle bogatej nauki. Już wkrótce przekonałam się, że pani dyrektor stanęła na wysokości zadania i zakupiła wysokojakościowe pomoce naukowe dla mnie i naszych uczniów. Byłam z nich bardzo zadowolona.

Przede wszystkim były one solidne i wytrzymałe. Wiedziałam, że nawet uczniowie którzy zazwyczaj nie obchodzą się zbyt delikatnie z tego typu materiałami dydaktycznymi, przypadkowo nic nie zniszczą. Całe wyposażenie pochodziło od renomowanych producentów i zapewniało uczniom naukę przez zabawę. Dzięki temu wszystkie dzieci od początku polubiły lekcję przyrody prowadzone przeze mnie w tej szkole.

Komentarze są wyłączone.